fredag den 28. juni 2019

Verdens smarteste hjemmeforretning


Hvis du vil have nogle flere detaljer om, hvad vores virksomhed går ud på, hvordan det hele er bygget op og hvordan du kan tjene penge, ved at arbejde sammen med os – så vil jeg anbefale dig at se denne video. Du vil blive overrasket over hvor simpelt det er og hvor store muligheder du har – det er ikke uden grund, at vi mange kalder det “The Greatest Opportunity in the World.”
Hvis du ikke kan vente med at komme igang, så ring til mig, så vi kan finde ud af, om du kan passe ind i vores team. 🙂
Enhver succesfuld forretning starter med et fantastisk produkt!
Det kan helt ærligt være ligemeget hvor smart en forretningsplan en virksomhed har eller hvor dygtige ledelsen er – hvis ikke der er et super produkt bagved.
Hvis jeg personligt skal anbefale et produkt til andre, så skal jeg også kunne stå 100% inde for det og det kan jeg heldigvis med de produkter jeg arbejder med. Ikke blot anbefaler jeg dem glad og gerne – jeg bruger også dem alle sammen selv. 🙂
Jeg elsker den her lille video med “Julio – the Aloe Man”. Kig med og se hvordan Forever dyrker og producerer verdens bedste aloe vera. Alt er økologisk dyrket og der er tænkt over hvordan, man kan passe bedst muligt på miljøet. På markerne går der geder, som dels spiser ukrudtet og dels er med til at gøde planterne.
Aloe Vera er grundlaget for en stor del af vores produkter – og det er helt ærligt en fantastisk plante. Geleen inde i planten indeholder en lang række nærings og plantestoffer og har været brugt som et skønheds og helsemiddel i tusindvis af år.
Jeg var selv lettere skeptisk, da jeg smagte en tår aloe vera for første gang – jeg syntes mildest talt, at det smagte meget “sundt”… Men nu elsker jeg mit daglige aloe vera shot og min krop elsker mig for det. Har du smagt det – og hvad er dine erfaringer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar