fredag den 28. juni 2019

frihed og overskud


For ca. 13 år siden besluttede hun sig for at prøve, om hun kunne erstatte sin indkomst som folkeskolelærer med at arbejde hjemmefra med Forever Living. Hun gav sig selv 1 år til at nå sit mål – men nåede det allerede efter 6 måneder. I dag nyder hun et liv med masser af tid til fritid og ferie, hun får betalt sin bil af firmaet og har gennem alle årene været på utallige luksusrejser med alt betalt.
Hvis du har den rette indstilling og arbejdsmoral kan du opnå de samme resultater! Det koster ikke noget at prøve – så du har intet at tabe.
Jeg er på dag 2 i C9 programmet – og den ene shake jeg må få i dag skal BARE være lækker!! Så jeg bruger lidt forskelligt fra “den frie liste” til at blende i min shake. Jeg synes selv den bliver ret god – prøv den og fortæl mig hvad du synes…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar