fredag den 28. juni 2019

Den bedste og billigste metode, hvis du vil starte som selvstændig.


Tro mig – jeg har lært det på den hårde måde… 🙂 Det er sk…dyrt at starte sin egen forretning!
Du skal typisk investere rigtig mange penge i f.eks. varelager, lokaleleje, reklamer m.m. Det kan løbe op og skal du starte fra bunden, kan du hurtigt skulle ud og låne flere hunderede tusind i banken. Det er ikke det fedeste at have en gæld hængende over hovedet fra starten af og efter min mening ikke det, som giver oplevelsen af mere frihed.
Jeg havde selv min egen forretning i næsten 10 år, så tro mig, jeg ved, hvad jeg taler om. Det var en webshop, så jeg havde ikke engang udgifter til lokaler – men jeg har investeret massevis af penge i webdesign, reklamer, produktudvikling, markedsføringsmaterialer og alt muligt andet – og så lige de penge jeg brugte på at købe forretning og varelager, da jeg overtog.
Vælger du at blive selvstænding med din egen forretning hos Forever Living og blive Forever Business Owner (FBO) – får du en hel række fordele.
  • Du bliver en del af et koncept, der allerede er kendt og brandet.
  • Du kan komme igang for en latterligt lille investering (Du betaler faktisk kun for de varer, du vælger at købe til at starte med).
  • Du behøver ikke at investere i et kæmpe varelager.
  • Du kan arbejde hjemmefra – ja du kan faktisk arbejde hvor som helst så længe du har din mobil telefon eller din bærbare computer med dig.
  • Du har mulighed for at bygge en global forretning, da Forever er etableret i 158 lande i hele verden.
  • Du har fuld support og oplæring – og får al den hjælp og træning, der er nødvendig, for at gøre din forretning til en succes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar