fredag den 28. juni 2019

Et brag af en weekend


Jeg er lige kommet hjem fra et af vores store virksomheds events – Scandinavian Gathering og jeg blev endnu engang imponeret over Forevers evne til at skrue et forrygende arrangement sammen – lige fra start til slut.
Jeg havde kvalificeret mig og fik dermed en weekend med alt betalt – lige fra  fester, lækker mad, topunderholdning og træning og to hotelovernatninger. Ikke dårligt. 🙂
Vi startede fredag aften med en mingle fest med de ca. 3500 kollegaer fra hele Skandinavien og det var som altid fantastisk at opleve den fede stemning og positive energi, som der altid er masse af i Forever.
Lørdag morgen startede FIT 1 programmet – så der var morgentræning for de friske. Jeg hankede op i mig selv og kom afsted og det var faktisk ikke så slemt – og selvfølgelig vildt fedt, da det var klaret.
Dagen fortsatte med talere i verdensklasse og masser af inspiration – og vi sluttede af med et brag af en fest.
Det var fantastisk at opleve alle de mennesker, som har opnået stor succes indenfor vores virksomhed – almindelig mennesker som du og jeg, men som har haft et drive og en vilje til at opbygge noget nyt for dem selv.
Alt i alt en helt fantastisk inspirerende, hyggelig og festlig weekend sammen med en masse glade kollegaer.
Hvis du bliver en del af vores team, kan du komme med næste år. Hvis du har viljen til at gå efter dine mål kombineret med et positivt mindset og en høj arbejdsmoral – så lad os tage en snak og se om du kan være et match for os.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar