lørdag den 15. september 2018

Weekend er i min verden (oftest) lig med en god strik


Weekend er i min verden (oftest) lig med en god strik … i hvert fald alle vintermånederne.
Jeg ELSKER striktrøjer og synes, de både er skønne at have på men også super nemme at style.
Jeg har fået flere nye “strik-darlings” i skabet i år – blandt andet den vamsede lækre sag fra Selected Femme. Men en anden ny favorit er den, jeg viser frem i indlægget i dag: En lækker grå/cremefarvet og meget blød sag af en cardigan fra Caddis Fly.
Hvordan har du det selv med strik? Fan som jeg?

De bedste hilsner fra mig, der lige om lidt skal have fundet AL energi frem, da jeg skal i Frederiksbergcentret og shoppe vinterjakke til og med Teen … og det ved man aldrig helt, hvor nemt bliver 😉

Ingen kommentarer:

Send en kommentar