lørdag den 15. september 2018

Som ved et trylleslag forsvinder dine linjer med hjælp fra lækre ‘hydrogel eye pads’

Det er ikke så ofte, som jeg kunne drømme om, at jeg forkæler mig selv med et sæt ‘eye pads’. Den eneste årsag til, at det hører mest til sjældenhederne, er prisen.
For billige er de ikke, i hvert fald ikke hvis du skal have dem, der virker!
Men dem, der gør (virker altså), ku’ man snildt blive ret så afhængig af. For de gør en tydelig forskel, endda med det samme!.
På blot 10 minutter forsvinder dine uønskede linjer og træthedstegn, som var det ved et trylleslag!

Man opnår en øjeblikkelig kosmetisk effekt!
Det er derfor, man (eller i hvert fald undertegnede) godt kunne gå hen og blive stærkt afhængig af sagerne.

2 favoritter

Jeg har 2 favoritter, som jeg anbefaler dig at prøve.
For begge gælder det, at der er tale om hydrogel-masker, som lægger sig perfekt og helt tæt ind til huden.
Der er tale om ‘eye pads’ fra:
  • AnneMarie Börlind
  • Comfort Zone (fra Sublime Skin-serien)
Produktet fra Anne Marie Börlind (vist herover) indeholder ekstrakter af havalge og botanisk hyaluronsyre.
Prisen lyder på 299,- (men kan godt findes billigere(på tilbud) på nettet). Med prisen får du en pakke med 6 x 2 eye pads. Dvs. du har til 6 gange.
Produktet fra Comfort Zone (vist herunder) er proppet til med virksomme peptider.
Her er prisen ca. 399,-, som igen dækker 6 behandlinger, da æsken også hér indeholder 6 pakker med 2 eye pads i hver.

Videoen i toppen af indlægget viser resultatet efter 1o minutters brug af et sæt eye pads fra Annemarie Börlind. Jeg håber, jeg på den måde kan vise dig, hvorfor sagerne er stærkt vanedannende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar