onsdag den 10. januar 2018

Vågner af den mest irriterende alarm

1. Vågner af den mest irriterende alarm og så tænker jeg lige bagefter hver evig eneste morgen, at jeg skal huske at ændre alarmen til en glad og optimistisk sang
2. Tænker at jeg i dag skal tidligt i seng, så jeg er frisk og veludhvilet. 
3. Kommer let om ved tingene – hvem siger, at man ikke kan børste tænder OG tage tøj på samtidigt? 
4Spilder tiden på Netflix, når der er tonsvis af lektier at lave. “Hvis jeg nu bare liiiiige ser det her afsnit af …. (ja, jeg har faktisk set alle gode serier, der er på Netflix, så jeg er ikke i gang med en lige pt. Skriv endelig en god serie, så jeg kan blive ved med, at spilde tiden på Netflix) og derefter kan jeg begynde på biologiafleveringen”. 
5Har tøjkrise! “Nå, den trøje passer ikke ligefrem til vejret – skal jeg bare blive syg eller tage grimt tøj på i dag?” 
6Roder. Af en eller anden grund er der hver dag tøj overalt på værelset, selvom jeg lige har ryddet op. Det er sikkert på grund af punkt fem. 
7. Går sent i seng, fordi jeg liiige skulle ordne den der totalt livsvigtige ting. 
8. Slår den mest irriterende alarm til og glemmer at ændre den til en optimistisk og overskudsagtig sang, så jeg netop næste dag kan vågne op til endnu en dag i livets onde cirkel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar