onsdag den 10. januar 2018

Hej piger!

Hej piger! Jeg kom lidt ind på det i forrige indlæg, hvor jeg sagde at tiden snart er inde til, at jeg skal flytte hjemmefra. Derfor drømmer jeg lige nu om et af mine drømme-rum. Mit hjem skal være lyst, enkelt og klassisk med et rigtig pænt trægulv – lidt a la det som I kan se ovenover. 

Til rummet skal jeg selvfølgelig have en stor fladskærm, som jeg kan se Netflix på dagen lang og dertil skal der jo være et TV-bord. Dette TV-bord på billedet er et super godt eksempel på, hvordan det skal se ud – nemlig utroligt stilet. I skal ikke tage jer af mine utrolige redigerings-skills, haha. 

Bordet har jeg fundet fra Expert, som I jo nok allesammen kender i forvejen. Hvis I ikke kender det er det obligatorisk, at I skal ind og tjekke det ud, hæhæ. Der er i hvert fald utrolig brugbare og hverdagsbetingede produkter, som man jo skal have fat i. De har selvfølgelig også andre lækre TV-borde end det jeg har vist jer – dem kan I se lige her

Hvad med jer – hvordan ser et af jeres drømme-rum ud? Minder det om mit eller er jeres helt anderledes? Lad mig endelig høre – jeg er så nysgerrig på at høre det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar