onsdag den 10. januar 2018

Hej piger! Der har været meget stille på bloggen i det sidste stykke tid, men det er simpelthen fordi jeg har ligget og stadig ligger syg, så jeg håber at I kan bære over med mig, hæhæ. 

Før I begynder at tolke overskriften al for meget, vil jeg blot lige hurtig sige, at jeg hverken har børn eller tænkt mig at få det snart, haha. Men som nogle af jer ved, er jeg jo fyldt 18 år og det betyder altså, at jeg har fået fat i nogle flytte-hjemmefra-sager, såsom knive og tallerkener. 

Jeg har dog ikke fået fat i et større køkkenapparat som denne ret så fede håndmikser fra Philips, som I kan se i collagen. Med sådan én er det jo lige før man bliver husmor. Jeg er i forvejen ikke ligefrem den person, der står i køkkenet mest og kreerer de fine cupcakes og nybagte boller efter hinanden, meeeeen det kan jo være, at det ændrer sig, når jeg er flyttet hjemmefra, hvor der ingen kære mor er til at lave det for én. 

Denne håndmikser på billedet kan købes ved Punkt1 sammen med en masse andre varianter af håndmiksere samt andre apparater til husholdning, personlig pleje og så selvfølgelig en masse hvidevarer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar