onsdag den 10. januar 2018

Udover bloggen har jeg jo også et mere socialt liv, hvilket nogle af jer godt ved i forvejen. Jeg er jo en hårdknoklende 3. g’er, hvilket betyder en masse ting – galla, de sidste dræbende eksamener og ikke mindst studenterkørsel, som jo er en lidt a la “Tak for disse tre år på skolebænken og lad os så gå ud og myrde vores hjerneceller inden det er for sent”. 

Ej, jeg glæder mig selvfølgelig utrolig meget og vi har allerede fundet ud af det med kørslen – vi lejer simpelthen en lastbil. Dog blev det ikke en af disse fra !AMOK, som er pretty seje. De tilbyder studenterkørsel over hele landet. Så selv hvis I ligesom mig bor i udkantsdanmark, kan I sagtens få en uforglemmelig studenterkørsel med !AMOK. 

Derudover synes jeg simpelthen, at I skal se deres utrolig underholdende reklamefilm, hvor Ole Thestrup medvirker. Jeg kan love jer for, at jeg halv-grinede, da stripperstangen og øl-bongen blev fundet frem. I kan se videoen lige her og husk nu at tjekke deres hjemmeside ud (her), hvis I nu står og skal ud at køre studenterkørsel og stadig intet har fundet ud af. Har I kørt studenterkørsel eller skal I gøre det i år? Lad mig endelig høre om jeres forventninger eller erfaringer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar