onsdag den 10. januar 2018

Som mange af jer ved er jeg vild med at rejse

Som mange af jer ved er jeg vild med at rejse og hvem er ikke det, altså? Jeg elsker at se og opleve en ny kultur, et nyt sprog og se nye seværdigheder. Sidste år tilbragte min familie og jeg det meste af vores ferie på en græsk ø ved navn Hydra. 
Og jeg kan love jer for, at vi boede på et ret så stejlt sted, som I måske lige kan ane på det øverste billede i collagen med pakkeæslet. Da vi ankom til øen stod ufattelig mange sælgere og tilbød os et æsel, som kunne bære vores kufferter op til vores bosted. Vi takkede nej og det skulle vi aldrig have gjort. 
Det var så stejlt, haha, og varmen hjalp ikke ligefrem. Dog har jeg et skønt minde på nethinden om, at min mor løb ned af de stejle gader for at få fat i sin kuffert, som hun lige havde tabt. Det var et skønt og mildt sagt pisse skægt syn, haha. Nå, men det jeg egentlig vil frem til med dette indlæg er at informere jer om, at en hjemmeside ved navn Kuffert-Thomsen har ufattelig billige rejsekufferter. 
Så hvis I skal ud at rejse i år og ikke lige har en kuffert eller måske mangler en anden størrelse kuffert, så synes jeg bestemt, at I skal tjekke hjemmesiden ud – se den lige her.
Hi sweeties! I love to travel – I love to see a new culture, hear the sound of a new language and see some sights in the country. I spent my summer in Greece last year. It was amazing. I have such a nice and funny memorial from the time we arrived on the island, Hydra. We (my family and I) walked to our home which was on a high hill with our suitcases and suddenly I saw my mom run pretty fast down the hill because she had lost her suitcase, haha. I will suggest you to look at this website if you are going to travel this year and you don’t have a suitcase. Have a lovely weekend! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar