onsdag den 10. januar 2018

Solbriller

Woop woop! Så er der endelig eBay-tips på bloggen igen. Denne gang er det mine seneste eBay-køb, som jeg mangler at få hjem. Sagerne har næsten allesammen dét tilfælles, at de vil gøre mest nytte til om sommeren, som forhåbentlig nærmer sig. Solen er jo så småt begyndt at titte frem. I undrer jer nok lidt over, hvad den lille lyserøde dims – nede ved det venstre hjørne – er, men det burde I absolut ikke. Det er en komplet uundværlig ting, som jeg har formået at overleve uden i 18 år, haha. Ej, den gør sådan, at man kan fjerne alt det støv, der samler sig nede i éns hårbørste, så det er virkelig praktisk. Jeg glæder mig sådan til at få alt hjem, men nok allermest tøjet. Hvad er jeres seneste eBay-køb?
Så er der ikke andet tilbage at sige, end at I selvfølgelig lige skal huske, at I kan se flere eBay-tips her og herinde. Derudover har jeg jo også lavet en lille eBay-guide til jer, så I måske kan føle jer lidt mere trygge ved at købe derfra – I kan finde den lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar