onsdag den 10. januar 2018

Black Mask fra Shills

Black Mask fra Shills

Jeg har været så heldig, at modtage den meget populære og hypede “Black mask” fra Shills, som især bliver skrevet meget om her i blogger-verden. Derfor var jeg meget spændt, da jeg blev kontaktet af Dealfighter.dk, som spurgte om jeg havde lyst til, at anmelde masken. Det ville jeg selvfølgelig meget gerne!
Dealfighter er en super smart webshop, som har flere forskellige produkter på tilbud i begrænsede perioder til meget lave priser. Man kan altså spare mange penge på produkter, hvis man køber dem hos Dealfighter, og som studerende på SU må jeg sige, at det er noget jeg holder meget af – altså at kunne købe ting til billige penge!

Men altså nu til selve masken! Masken er en Black Mask, og som sagt fra mærket Shills. Den skulle eftersigende “fjerne hudorme og bumser let”, så det lyder jo som en mirakelkur! Derfor havde jeg ret høje forventninger til den – netop også fordi, at der er sådan en hype omkring den.
Selve masken var lidt besværlig at påføre, da den var meget tyk og klistrede meget, men det gjorde ikke så meget da jeg endelig havde fået den smurt ordentlig ud. Den er list svær, at vaske af fingrene efter man har smurt den i ansigtet, men hvis man bruger godt med sæbe er det intet problem. Masken duftede ikke af noget, hvilket jeg synes var meget rart, da jeg hader ansigtsmasker som lugter alt for meget af parfume eller frugt. Masken skulle sidde på ansigtet i ca. 20-30 min, men allerede efter ca. 15 min begyndte masken, at stramme og blive tør, så den næsten allerede var klar til, at pille af der. Det skyldes nok, at jeg ikke puttede et alt for tykt lag på ansigtet.
Efter ca. 25 min pillede jeg masken af. Jeg var ret nervøs for det, da jeg har læst flere steder, at det skulle gøre meget ondt, at rive den af, men jeg blev overrasket! Den gjorde slet ikke ondt, at rive af ansigtet og det var meget nemt, at pille den af. Rigtig lækkert!
Jeg kunne se, at masken rigtig havde været inde og arbejde med min hud, da der sad døde hudceller og hudorme i masken, da jeg havde taget den af, så den er rigtig effektiv. Jeg synes dog ikke, at jeg kunne mærke den store forskel på mit ansigtet, men på selve masken, kunne jeg sagtens se, at der var sket noget, så det var jo godt. Nu har jeg heller ikke den mest urene hud, så måske var det derfor, at jeg ikke kunne se de store ændringer.
Jeg vil derfor kun anbefale denne maske, da den er behagelig at tage på og pille af, samt den rent faktisk virker okay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar