onsdag den 10. januar 2018

beauty

Jeg tænkte at det var tid til, et lidt mere beauty indlæg her på bloggen. Derfor har jeg lavet en lille kollage med billeder af frisurer, som jeg alle sammen finder enormt flotte og som jeg også får inspiration fra.
Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg da jeg fik klippet pandehår for første gang for omkring 5 år siden, fik inspirationen fra Nelly Furtado’s frisure (billedet nede i højre hjørne), da jeg simpelthen synes det var så gude smukt! Og egentlig siden dengang har jeg haft pandehår sådan ca. heletiden.  Mange tror, at jeg kun har pandehår pga. Pernille Rosendahl (første billede øverst til venstre), som også er en kæmpe inspiration for mig, men det passer skam ikke. Selvfølgelig har hendes forskellig frisurer også inspireret mig, men min kærlighed til pandehår startede dengang jeg var Nelly Furtado fan. Siden har jeg bare elsket den frisure, da jeg synes det er den eneste frisure som virkelig klæder mig. Pandehår, langt hår og lidt etager foran. Jeg har forsøgt mig med at gro mit pandehår langt, men jeg synes bare ikke rigtig det klæder mig på samme måde.
Denne kollage indeholder dog også andre billeder end af Nelly Furtado og Pernille Rosendahls hår. Jeg har også før eksperimenteret med mere kort hår ala. billede nummer 7, som jeg også synes er en yderst fin frisure som jeg var meget glad for. Jeg kom dog meget hurtigt til, at savne mit lange hår, så derfor har jeg altså ladet det gro.
Senest er jeg virkelig blevet inspireret af Stine fra Electric Lady Lab’s nye hår (andet billede øverst til venstre) som jeg virkelig synes er lækkert. Havde jeg stadig været blondine (ja, min rigtige hårfarve er faktisk blond), så kunne jeg sagtens have fundet på at få lige netop denne frisurer og grå/lilla hårfarve som hun har! Jeg synes virkelig det er cool! Og lad os fortsætte med pandehåret! Var jeg stadig blondine, kunne jeg også nemt have fundet på, at få samme hårfarve som Naja Rosa (nederste billede til venstre), da jeg synes det er en super fin hårfarve.
Var jeg pæn uden pandehår kunne billede nummer 3, 4 (Mary-kate Olsen) og 6 (Lana Del Rey) også være frisurer og hårfarver jeg kunne have fundet på at have, da de alle sammen er yderst flotte! Jeg er især helt vild med hårfarven og frisuren på billede nummer 3.
Hvad med jer? Hvilke frisurer og hårfarver kan I især godt lide og finder inspiration hos?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar