fredag den 1. november 2019

Mobile

Da jeg besøgte Salone Del Mobile i Milano i sidste uge, stødte jeg på det her skønne brand, Verreum, som holder til i Prag. Det er et brand, hvor det er tydeligt, at der er fokus på det gode håndværk indenfor glaskunst og de er på ingen måde bange for farver og bling. Verrum samarbejder med nogle interessante designere og det kan ses i den høje kvalitet. Det er gennemtænkte og smukt designede glasprodukter hvor man kan se at der er kælet for detaljerne. Jeg har tidligere set nogle af Verrums smukke lågkrukker hos Normann Copenhagen på Østerbro, så det var lidt sjovt at se nogle flere af deres andre produkter i Milano. Nogle af glastingene er måske lidt for ekstravagante til min smag, men som altid kommer det jo an på hvordan man styler det. Men derfor har jeg valgt nogle af mine favoritter ud, som jeg er faldet for. Verrum samarbejder som sagt med nogle dygtige cool designere, som fx. Rony Pesl, Michael Anastiassiades, Lucca Nichetto og Sasha Walckhoff som har designet de glasting som jeg har valgt ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar