fredag den 1. november 2019

baby

Ciff Kids viste i sidste uge tøj, småmøbler og accessories til alle de små til næste sommer 2017. Liewood, er et af mine must see brands, fordi jeg elsker deres delikate bløde organic accessories til børn. Jeg elsker deres smukke plaider, puder, sengetøj, håndklæder og baby tilbehør. En af grundene til min begejstring, er at man kan indrette børneværelset i smukke delikate farver og mønstre, som passer sammen og ikke larmer. Her finder man ingen pangfarver, for alt er afstemt og roligt. Smukke sarte farver og mønstre, bitte små prikker og bløde striber. Jeg blev ret vild med deres mega store hyggepuder, deres stofkurve og deres søde spilleuroer. Sengetøjet var i super lækre farver og kvaliteter og det var ret lækkert, hvordan de sammensatte de forskellige farver og mønstre. Alt i Liewoods sarte delikate douche palette tilsat lidt gråt og sort. Sammen med alle de bløde ting havde de et virkelig sødt stel i stentøj, som var nyt. Det matchede perfekt ind i Liewoods univers og var smukt og lækkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar