fredag den 3. august 2018

Velkommen …

… til et hurlumhej af tips til tarot-lægning, artikler om nørdede esoteriske detaljer og små anekdoter fra min hverdag.
Det er så vigtigt at nuancere, hvad spiritualitet er. Ikke at jeg har den endelig definition på, hvad ordet kan omfatte, men jeg mener, det er langt mere en meditation og tarotkort og engle fx. Jeg mener, det griber dybt ind i din hverdag, hvad enten du tænker over det eller ej.
Spiritualitet er ikke et redskab til større lykke og fred, det er et grundvilkår. Det handler om de valg, vi træffer. Det handler om, hvordan vi omgås vores venner og familie, men også de fremmede, vi møder på vores vej. Det handler om, at vi alle sammen hænger sammen, at vi er forbundet til noget større, at der er en mening med alle de sindssyge ting, der sker på denne her lille klode.
At fortællingen om mennesket er større end rationelle forklaringer.
Og hermed inviterer jeg dig – som en anden Alice i Eventyrland – med ned i mit kaninhul; velkommen til et vidnesbyrd, der forhåbentlig vil inspirere dig til at gå dine egne veje ud på eventyr.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar