onsdag den 10. januar 2018

Og nu til det lidt mere oprigtige!

1. Shoppe døgnet rundt. Lidt materielle goder elsker vi vel alle. 2. Droppe gymnasiet. Hvem har brug for en uddannelse, når man kan købe sig til alt? 3. Købe et hus af ren luksus. Helst med swimmingpool og en landingsbane til min helikopter med privat pilot til, selvfølgelig. 4. Fylde min swimmingpool op med penge, som jeg skal bade i, mens ABBA står og synger Money, Money, Money oppe på badekanten.
Og nu til det lidt mere oprigtige!
1. Rejse jorden rundt og opleve alle kulturer rundt omkring i verdenen. 2. Donere nogle af pengene til forskellige organisationer. At give noget til andre, gør jo en mere lykkelig. 3. Gøre en forskel. Hvordan jeg vil gøre det, ved jeg endnu ikke, men der er nok også liiidt tid til at tænke over det. 4. Og så vil jeg nok på et eller andet tidspunkt også komme til at gøre alle tingene i første afsnit, specielt punkt 1.
Hvad ville I gøre, hvis I var rige?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar