onsdag den 10. januar 2018

Er du så færdig

Er du så færdig, for en led og dum periode jeg er inde i. Efter sidste indlæg, hvor jeg skrev om at vi var småsløje herhjemme, måtte jeg kapitulere og blive hjemme fra job hele 3 dage, på grund af feber og virkelig meget dårligdom. Det var bestemt ikke med min gode vilje, men når man knap kan stå på benene og det hele flimrer, det sekund man rejser sig op, så har det nok en væsentlig betydning. Jeg nåede dog tilbage nogle dage, før jeg i denne uge, blev ekstra hårdt ramt af allergiske reaktioner. 

Noget lignende det jeg havde for nogle år tilbage, hvor hele ansigtet og hals svulmede op og kløede og gjorde ondt. Denne gang var det dog ‘kun’ omkring øjnene, men det har også været slemt nok. Hævelse, rødmen, kløen og endda så meget at jeg nåede at få revet hul på det tynde hud op til flere gange. Det har gjort SÅ ondt, at det ikke kan beskrives, så den anden dage fik jeg en tid hos lægen. 

Jeg fik nogle gode salver til at smøre med, og til a have liggende, hvis det skulle komme igen. Første gang jeg smurte området, hævede det dog endnu mere op og blev mega rødt – var sikker på at det var endnu en allergisk reaktion – denne gang over for salven, men nej, det var heldigvis kun den ene gang. Det har de seneste par dage stadig gjort rigtig ondt, men salven har gjort sin magi og nu er det igen til at holde ud – selvom jeg stadig ligner en blanding mellem en vaskebjørn og en panda.

Det irriterer mig grænseløst, at være væk fra arbejdet, og især så meget på så kort tid, men det kan bare ikke nytte noget, at tage af sted, når jeg har ondt. Så jeg må bare trække vejret dybt og sige til mig selv, at det nok skal gå. Heldigvis satser jeg da ikke på, at der kommer noget som helst (mere) i vejen, for at jeg er tilbage på min pind på mandag. Fingers crossed 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar